perjantai 25. maaliskuuta 2016

Virkkaamisen helppous

Virkkaaminen on loppujen lopuksi tosi helppoa. Ainakin mun luonteella kun en oo niin tarkka siitä, että meneekö ihan ohjeen mukaan. Jos silmukkaluvut ei täsmää, on tosi helppoa lisätä tai poistaa silmukka seuraavalla kerroksella tai purkaa. Purkaminenhan on niin paljon näppärämpää kuin neuleessa.

Tästä Mandala Madnessin toisesta osasta taisin osan ohjetta soveltaa, mutta edelleenkin olen lähellä alkuperäisen mallin kuvaa. Ja tykkään tästä tosi paljon, ehkä juuri siksi, että olen hoksannut paljon uusia asioita virkkauksesta.




























Kun rupesin siivoamaan kaappeja, pomppas kaks Hooked Zpagetti kudetta esiin ja siivoaminen jäi virkkaamisen jalkoihin.
 Muppe sai oman mandalansa.




























Mä olenkin ruvennut näkemään mandaloita joka paikassa, esim. auton renkaissa - tän pölykapselin vois virkata.




























Ruisleivistäkin tuli mandaloita.




























Ei mulla muuta - menen takas virkkaamaan....