torstai 21. tammikuuta 2016

Syksyn käsityöristeily - varaa paikkasi ajoissa

Yhteistyössä Burda Style Finlandin kanssa - ennakkotietoa syksyn käsityöristeilystä:


Olin viime syksynä toista kertaa Burdan käsityöristeilyllä Silja Serenadella. Tykkäsin tosi paljon. Laivamatka kuulostaa aina kivalta, mutta mulla on ollut Ruotsin laivoilla se ongelma, ettei oikein ole mitään tekemistä, muuta kuin syödä ja juoda.

Tällainen kässäristeily on ihan huippu. Mä opettelin viimeksi saumurin käyttöä.  Ostin Eurokankaasta sopivan kangaspalan ja menin työpajaan, jossa sai "kädestä pitäen" opetusta ja koneita käyttää vapaasti. Tein risteilyn aikana kaks hametta ja yhden ponchon sekä aloitin sukat.

Kässäristeilyllä on työpajoja, luentoja ja illalla voi vielä jäädä neulomaan ja katsomaan vaikka leffaa yhdessä. Mukava, kotoinen tunnelma risteillä samanhenkisten kanssa. Viimeksi olin yksin reissussa mutten tuntenut itseäni yksinäiseksi. Sain monta uutta ystävää.


Pienet messut mahdollistaa materiaalien hankintoja ja myös koneita voi kokeilla tai jopa ostaa.
Osallistujat ovat saaneet myös vinkkejä Tukholman kangas- ja lankakauppoihin, joten päivä Tukholmassakin kuluu mukavasti.


Mielestäni matka on edullinen. Hinnat ja varausohjeet löytyy täältä.


Mä oon niin varmasti lähdössä lokakuun matkalle, 6.-8.10.2016 - luvassa mielenkiintoinen ohjelma - olenhan mukana sitä suunnittelemassa. Huom! paikkoja on rajoitetusti.

Kuvat © Burda Style Finland