keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Miksi lapset saa enemmän lahjoja - vai saako

Ainakin tänä jouluna minusta tuntuu, että mä saan eniten lahjoja. Arja teki mulle Wollmeise sukka(jämä)lankakalenterin, mutta joka luukusta on tullut myös kaikkea muuta kivaa, ei pelkästään sitä 10 gramman lankakerää. Mä olen jo saanut glögiä, jouluteetä, pipareita, suklaata, silmukkamerkkejä - jopa kahvirahaa. Nyt sukka näyttää tältä




Olen todella tyytyväinen, että uskaltauduin aloittamaan sukat kärjestä. Näistä tulee PALJON tyylikkäämät kuin viimevuotiset. Viime vuotiset sukat näytti jouluaattona tältä.





























Sukkien etenemistä voi seurata facebookissa. Lisään sinne joka päivä uuden kuvan.



Ens vuonna sit neulonkin huiveja. Sain Hannelta lahjaksi vuoden 2016 kalenterin, jossa on joka kuukaudelle oma huiviohje. Wau. Ihanaa. Onneks toi tammikuu alkaa ihan just. Nyt mä tarviin huivilankoja (vink vink).

Tässä vielä pari kivaa vinkkiä. Anun virkkaama joulukuusi.




























Ja Outin tekemä joulukortti.




























Ja vielä sujahti pukinkonttiin rättejä.