lauantai 21. marraskuuta 2015

Saumattomat neuleet

Martin markkinoiden yhteydessä Anna Verschik tuli kertomaan saumattomien neuleiden tekniikoista ja esittelemään uutta kirjaansa.




Annalla oli mallineuleita mukana ja Anna sai puseron neulomisen tuntumaan niin mukavalta ja helpolta, että mulle tuli hirmuinen hinku aloittaa uusi pusero.






































Mulla oli Annan suunnittelema Ligita huivi (KAL) vironvillasta mukana. Tämä tulikin tänään jo valmiiksi.

Olin Martin markkinoilla ekaa kertaa. Kiersimme Annan kirjaesittelyn jälkeen Marin kanssa markkina-alueen Helsingin Kaapelitehtaalla. Ihanat markkinat.








































Sieltä suuntasimme Ullan vuosikokoukseen, joka jatkuu vielä pikkujoulun merkeissä.




























Perinteisesti pikkujoulujen tietovisassa jaetaan vuoden aikana kertyneet lanka- ja kirjanäytteet palkinnoiksi.




























Vaikka olimmekin Marsun ja Marin kanssa jumbosijalla, riitti meille hyvät palkinnot. Mä sain yhden mun joululahjatoivekirjoista, VMS Omakoppa Neliö.