sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Kaikenkarvaiset ystäväni

Onneks mulla on tää rakkaus eläimiin ja eläimiä, jotka vie mua joka päivä ulos, ympärillä....muuten mä vaan olisin sisällä ja neuloisin.





























Eilen käytiin pitkästä aikaa Mintzun issikatallilla. Köpöteltiin ja töltättiin kahden tunnin alkeismaasto kun meidän nuoriparikin innostui mukaan.































Nuoret oli ekaa kertaa  (ja edellistä kertaa) ratsailla touko-kesäkuussa Antonilla ja nyt jo reippaasti tölttäsivät ja olisivat jopa halunneet laukata! Ei siinä paljoa kokemusta tarvita - kunhan on rohkeutta.

 Antonin kanssa tehtiin tänään kiva maastoretki.







































Ja laitetaan yks valmistunut neulekin tähän päivitykseen.





























Mun revontuli numero 20. Joo - olen jo niin monta neulonut tuolla ohjeella, mutta eihän se ole mitään verrattuna mun ystävään, jolla jo sadas revontuli on puikoilla - vai liekö jo valmis?





























Malli: Revontuli-huivi, Ulla 03/07
Lanka: Oma värjäys, kokeilevaa värjäystä