lauantai 26. syyskuuta 2015

Kolmas Suspirohan se siinä

Tämä on anopille lahjaksi. Olin suunnitellut, että joululahjaksi, mutta taidan antaa jo aiemmin. Syksyn koleat kelit tulee ja tämä varmasti lämmittää anopin hartioita mukavasti jo pitkin syksyä.






























Malli: Suspiro by Tintti Hohti
Lanka: Einrum E + 2 by Einrum, 80 % Icelandic Wool,  20% Pure Thai Silk. Lanka on viime kuun Islannin matkalta....mun uus unelma on mennä uudestaan sinne.....piankin?
Puikot: 4.0 mm
Menekki: 100 g








































Mä toin ilmeisesti Pariisista jonkun räkätaudin mukanani ja oon ollut koko viikon kipeenä. Yks päivä meni niin, etten edes jaksanut neuloa. Se se vasta on merkki siitä, että olen todella kipeä. Tiistaiaamuna flunssa alkoi kurkkukivulla. Kävin kuitenkin aamusta ratsastamassa Antonilla ja kotiin tultua kaaduin kuumeisena sänkyyn. Mä en yleensä koskaan oo flunssassa  mutta nyt meillä potee tätä tautia koko perhe. Hitaasti mennään tämä viikonloppu. Ens viikolla alkaa talviuintikausi!