lauantai 28. syyskuuta 2013

Viikko 39

Tällä viikolla tuli syksy ja sen mukaiset kukkaistutukset.





Arja toivoi mun tekemiä silmukkamerkkejä- "niitä parhaita". Siispä täytyi käydä Sinellissä.



Yks ilta niitä tehtaillessa meni.


Sinellistä lähti mukaan kanssa kaikkea muuta kivaa - kuten nämä tarvikkeet.





Joista syntyi kaunis lyhty.




Sitten olikin viikon kohokohta. Burdan ja Novitan Hyvinvointi ja Käsityöristeily - siis meitä, lähinnä naisia, oli tällä matkalla peräti 700! Mä olin Seijan, Hanne ja Arjan seurassa. 




Ihanat Arne ja Carlos kertoivat omista inspiraatioiden lähteistä ja elämästään.




Husqvarnan osastolla sai kädestä pitäen opastusta mielettömän hienon koneen käytössä.



Siis tää kone osasi ommella jopa napin - olen aivan ihmeissäni.




Kotolivingin osastolla sai askarrella kortteja ja kuoria - mä viivyin siellä vähän pidempään ;)




Ihana Virkkuukoukkunen taiteili "tuosta vaan" kaunista.





Tukholmassa Litet Nystan putiikissa oli ihania lankoja. Mukaani lähti pari ruotsinlampaan villavyyhtiä.



Oli kiva reissu, kiitos Arja, Hanne ja Seijap seuranta.

Lopuksi eläinkuvia - tänään Siuntiossa.