perjantai 16. marraskuuta 2012

Messuilla kuitenkin

Viime vuonna päätin, että tänä vuonna saa Tampereen messut jäädä väliin. On ne hyvät ja monipuoliset ja laajat, mutta väkeä on liikaa.

Nyt kuitenkin erinäiset sattumat kuten kulku Tampereen ohi ja vapaalippu innostivat lähtemään.

Ruuhka oli melkoinen kymmenen aikaan, mulla meni tästä vielä yli  20 minuuttia saada auto parkkiin.



















Eka tunti oli vielä suht väljää messuilla, mutta sitten väkeä jo oli tungokseen asti. Mä hankin kutkuttavaan kerhäyshaluun värttinäaloituspaketin ja sain Kehrääjän käsikirjaan jopa Tuulialta signeerauksen. Voip olla, että meikä istuu seuraavat viikot Villavyyhdissä ihmettelemässä miten tää toimii.





















Muutaman tunnin jälkeen isuin väsyneenä yhden esiintymislavan viereen neulomaan ja siinä sit Arne & Carlos aloittivat neulekerhonsa. Että ne osaa olla sympaattisia, mä oon ihan myyty ja ihastunut. Nukkekirjan olen jo aiemmin syksyllä ostanut ja nyt sit piti joulupallokirjaan saada signeeraus. "Pojat" on muuten tänään Kymppiuutisten loppukevennyksessä!