keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Kiitos ja arvonta!

Kiitos Wool and Woollen, sain kässäpussukani takaisin.















Niin, tosiaan viime Tallinnan matkalla "hukkasin" matkakässäni. Olin ensimmäisten joukosta valmis Karnaluksesta ja niinpä meillä olikin treffit muiden kanssa WW-kaupassa. Kauppa on ihan lähellä Karnalusta ja siellä on huomattavasti kivempi neuloa nojatuolissa ja odottaa muuta porukkaa kuin Karnan portailla. Ja samalla tietty tehdä ostoksia. Mä ostin ison säkillisen lankaa WW:stä ja fiksuna pakkasin ostokset laukun pohjalle, jolloin lienee epähuomiossa jätin kässäpusukan pois kyydistä.

Mulla on tuollainen kiva Marimekon vihko (kiitos Outi-M), johon olen liimannut mm. sukkataulukon ja teen muistiinpanot sukista;  lanka, puikot, silmukat yms. jolloin sukan pari on aina helppo muistaa tehdä samankokoiseksi ja muutoinkin tästä vihkosta on hyötyä. On mulla siellä muistiinpanot myös tumppujen ja hihattimen osalta.

Nyt pussukka on taas kotona - loppu hyvin - kaikki hyvin.































Arvon lukijoiden kesken Tallinnasta ostetun, hieman kehittyneemmän, käsityövihkon. Kommentoimalla tähän postaukseen, olet mukana arvonnassa. Arvonta tapahtuu Katjan päivänä.